Week 7 - Engeland

25 juni 2018 - Staines, Verenigd Koninkrijk

In week 7 is de enquête naar de klanten gestuurd.

We verhuisde op Maandag naar een nieuwe locatie, dit keer in Old Windsor, dicht bij Windsor Castle. Het was een appartement waar we 3 weken met zijn tweeën in mochten. Ik zal een video in de blog zetten waarin ik heel het appartement laat zien.

Maandag hadden wij de enquête helemaal afgemaakt en werd die gecontroleerd door Angelika.

Dinsdag hadden wij feedback gekregen op de enquête en alles aangepast wat er aangepast moest worden. De enquête zou natuurlijk eigenlijk al maandag verstuurd worden alleen dit word uiteindelijk toch woensdag.

Woensdag, donderdag en vrijdag hadden we de enquête naar de klanten verstuurd om zo veel mogelijk reactie's te krijgen voor zondag avond 5 uur. Dit is de tijd dat de enquête niet meer ingevuld kan worden. Ook waren we vrijdag alvast begonnen aan de resultaten op papier zetten. We kregen namelijk te horen dat we volgende week donderdag de uitslag moesten presenteren aan de medewerkers van Flowervision. We hadden vrijdag nog niet alle antwoorden binnen maar konden wel al vast beginnen.

In het weekend hebben we niks anders gedaan dan voetbal kijken.

1. Danny Verkade:
    25 juni 2018
    Kort maar krachtig, we hebben het druk dus minder tijd voor de blog!
  2. Freek van WIngerden:
    25 juni 2018
    Kon je geen kamer krijgen in dat Wind kasteel?
  3. Jos van der Valk:
    25 juni 2018
    Wel een leuk idee, een kamer huren in Windsor Castle. Ik denk dat je iets te weinig geld verdiend hebt om dat te betalen. Leuk dat je tussentijds ook nog verhuisd, dan zie je weer eens wat anders. Succes de laatste weken
  4. Frans:
    26 juni 2018
    Bedrijven zien er toch anders uit dan hier maar je wordt lekker bezig gehouden, succes met de laatste weken.
  5. Nicolle Drost:
    26 juni 2018
    Danny spannend of er genoeg reactie komt op je enquête, vooral omdat je het ook moet presenteren.
    Verhuizen naar een Castle, klinkt gaaf!
    Hou het nog ff vol daar, wordt Engeland WK Kampioen met Kane?
  6. Nedregniw nav keerf:
    29 juni 2018
    uitstel gedrag is niks veranderd in engeland
  7. Danny Verkade:
    29 juni 2018
    uitstel van de opdracht komt niet door ons