Week 9 - Engeland

5 juli 2018 - Staines, Verenigd Koninkrijk

Deze week namen we afscheid!!!

Ik typ dit op een donderdag, de dag van vertrek. wij zitten nu voor het laatste uurtje op het bedrijf, wachtend op ons vliegtuig naar huis!

Ik heb een hele leuke 9 weken gehad en veel geleerd.Ik heb alle opdrachten af kunnen krijgen en heb daarnaast ook nog tijd gehad om te werken.

Flowervision is een tof bedrijf en ik raad het zeker aan voor iedereen die op buitenland stage wilt gaan, je kunt er zeker van zijn dat alles goed geregeld is.

Deze week hadden we bijna alles al klaar dus hebben we vooral gewerkt maar ook werken is heel leerzaam in het buitenland, zowel je taal verbeterd door met collega's te communiceren en je leert hoe andere landen dingen aanpakken.

Dit was het al weer voor deze week... Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog! Ik moet snel een vliegtuig halen.

1. Frans:
    5 juli 2018
    Hoi Danny, bedankt voor het toevoegen, het was leuk om te lezen. Kom je nog even langs op school, altijd even leuk om jullie te zien!
  2. Freek van WIngerden:
    5 juli 2018
    Moh Danny, zeker leuk om te lezen. Tot ziens.
  3. Jos van der Valk:
    5 juli 2018
    Hoi Danny, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Een prettige vakantie en ik zie je volgende schooljaar weer.
  4. Nicolle Drost:
    9 juli 2018
    Ha Danny, Vliegtuig gehaald?
    Fijne zomer in Nederland!
    Dankjewel voor je verhalen, enne zien we elkaar in augustus?