Week 6 - Engeland

18 juni 2018 - Longford, Verenigd Koninkrijk

In week 6 hebben we een klanten feedback enquete gemaakt.

Doordeweeks veranderen de werkzaamheden niet zo veel meer, we hebben bijna alles wel gezien binnen het bedrijf. Wanneer het druk is helpen we in de koelkast, zo verdienen we ook gelijk een zakcentje.

We besteden een groot gedeelte van de dag aan de opdrachten die we hebben gekregen van het bedrijf, voor deze week is dat een enquête. Doormiddel van deze enquête hopen wij en het bedrijf er achter te komen wat de klanten vinden van Flowervision en wat er verbeterd kan. De enquete bestaat uit 15 tot 20 vragen die wij hebben gemaakt, deze vragen zijn natuurlijk wel gecontroleerd door het bedrijf.

Veel meer kan ik niet zeggen over de enquête in verband met de nieuwe privacy wet. De enquête willen we volgende week dinsdag versturen en diezelfde week verwachten we antwoord van de klanten, zodat Thijme en ik hier nog op in kunnen gaan. Wij gaan natuurlijk over 3 weken al weg, dus we hebben niet veel tijd meer.

Over 2 weken gaat een andere opdracht van start binnen het bedrijf, de opdracht in samenwerking met Flowerbook waar ik vorige week over vertelde. Dus voor die tijd willen we reactie.

In het weekend heb ik bijna niets gedaan, Thijme zijn ouders waren er dit weekend dus hij was weg. Dit is het eerste weekend dat ik niet weg ben geweest naar Londen of een andere stad, dus ik mag niet klagen.

Het is een kort verslag deze week, omdat er niet veel nieuwe dingen zijn gebeurd. De opdracht van het bedrijf is best groot dus daar gaat veel tijd in, maar de opdrachten zijn wel heel interessant. De docenten kunnen de opdrachten natuurlijk altijd lezen wanneer deze zijn ingeleverd op itslearning, daarom wil ik er niet te veel over vertellen in mijn blog.

1. Julian:
    18 juni 2018
    tof verhaal danny, en wat een ervaringen maak jij toch mee daar! Elke keer geniet ik weer van jou blog
  2. Freek van WIngerden:
    18 juni 2018
    Jij mag zeker niet klagen dat jij zoveel zakcentjes verdiend.
  3. Nicolle Drost:
    18 juni 2018
    Ha Danny, helpen in de koelkast klinkt alsof je helpt in de keuken:)
    Strakke planning zeg rondom de enquête, ik hoop dat je reactie krijgt zo snel!
    Nog even Engeland Danny, geniet ervan!
  4. Frans:
    20 juni 2018
    Kan je een hoop doen met je verdiende ponds en penny's? Of zijn die zo op? Leuke week weer, het schiet alweer aardig op!
  5. Petra (moeder van Thijme):
    23 juni 2018
    Leuk Danny om ook jou reisverslagen te lezen. En fijn dat jullie het samen zo goed hebben. Nog 2 weken en dan zit het avontuur er al weer op. Maak er nog een leuke tijd van😊
  6. Jos van der Valk:
    25 juni 2018
    Hoi Danny, wat leuk dat jullie leerzame opdrachten van het bedrijf krijgen. Ook eens een Royal Wedding mee gemaakt, wie kan dat zeggen? Leuke foto's om te zien.